CZECH MULTIMEDIA INTERACTIVE logo

CZECH MULTIMEDIA INTERACTIVE | www.czmi.cz


Online a sociální marketing

Online marketing

Výhody online marketingu a internetové reklamy oproti ostatním médiím jsou nesporné. Před plánováním reklamní kampaně a sestavením mediaplánu je vhodné mít vypracovanou alespoň základní marketingovou analýzu. Stejně tak je to i když se zaměříte se na sociální marketing. Základní jsou otázky:

  • jaký je účel reklamní komunikace
  • co bude propagováno
  • komu je služba určena
  • jaká je cílová skupina (její možnosti)
  • jakým způsobem službu prezentovat
  • volba kreativního řešení
  • kdy spustit kampaň
  • jak kampaň rozložit
  • jaký je rozpočet
  • měřitelné výsledky kampaně

Web lze okamžitě zviditelnit prostřednictvím placené reklamy nebo můžeme pracovat na SEO optimalizaci stránek a budování zpětných odkazů a za čas bude váš web vidět bez nutnosti placení. SEO analýza webu zhodnotí jak na tom jste vy i jaké je konkurenční prostředí a navrhne vhodná opatření. Webová prezentace musí být příjemná pro vaše zákazníky i pro roboty internetových vyhledávačů. K dosažení nabízíme:

  • Copywriting – tvorba obchodních textů webu
  • SEO optimalizace - zlepšení indexace a vyhledávání stránek
  • PPC kampaně – komplexní správa, cílení a návrhy nových inzerátů
  • CPA/PPS kampaně – provize za uskutečněné akce nebo přímo prodej
  • Afilační a provizní systémy - platba za přivedené návštěvníky nebo uskutečněné nákupy prostřednictvím online provizního systému, do kterého se může kdokoliv registrovat, zvolit si jeden nebo skupinu inzerátů, umístit je na své stránky a za přivedené zákazníky získat odměnu
  • Klasické reklamní kampaně (CPT) – reklamní bannery, obecné povědomí
  • Newsletter – novinky na webu, definice struktury/obsahu/četnosti rozesílání
  • DirectMailing – emailing, marketingová automatizace, sledování a reakce dle leadů

Sociální sítě

Zajistíme vaši přítomnost na sociálních sítích, především na síti Facebook, G+, LinkedIn a YouTube. Vhodně vedená komunikace pomůže zvyšovat návštěvnost webu a návrat návštěvníků. Pomůžeme vám získat dostatečný počet fanoušků na sociálních sítích.

Virální marketing

Poradíme jak na virální marketing, který jako hlavní nástroj guerilla marketingu nabízí řadu možností jak dosáhnout v online prostředí a především na sociálních sítích vašich cílů. Podstatou je využití samotných uživatelů tak, aby sami dále šířili informace. K tomu je potřeba uživatele zaujmout, ale zároveň skrýt na první pohled, že se jedná o reklamu.

Vyhodnocování návštěvnosti a rozvoj webu


CZECH MULTIMEDIA INTERACTIVE s.r.o., V Olšinách 2300/75, 100 00 Praha 10

www.czmi.cz, obchod@czmi.cz, +420 274 817 540, +420 739 557 557