CZECH MULTIMEDIA INTERACTIVE logo

CZECH MULTIMEDIA INTERACTIVE | www.czmi.cz


PPC, CPA, Affiliates systémy, google AdSense a AdWords

PPC – platby za kliknutí – Pay per click

Platba za kliknutí (Pay per click) je zkracována na PPC. Jedná se internetovou reklamu, inzeráty a odkazy, u kterých neplatíte nic za jejich zobrazení, ale až když na ně návštěvník stránek klikne. Mezi hlavní výhody PPC rozhodně patří nižší náklady než u jiné formy internetové reklamy a kvalitnější cílení, díky možnosti nastavení klíčových slov a tématických sekcí, kde se inzeráty mají či nemají zobrazovat. Cena za jedno kliknutí může být fixní nebo aukční, tzn. že zaplatíte tolik peněz, kolik jste ochotni dát a internetový vyhledávač po té pořadí inzerátů zobrazuje s upřednostněním vyšší placené ceny.

CPA, PPS, leady a Affiliates provizní systémy

Dalším stupněm PPC reklamy je CPA (Cost per action) – platba za akci, kdy neplatíte po kliknutí návštěvníka na reklamu, ale až za vykonání určité akce (registrace, objednávka, vyplnění formuláře apod.). Kontaktu (konverzi), který na návštěvníka získáme, se říká Lead. S leady lze pracovat rovněž roboticky v rámci automatizace marketingových kampaní, při bodování Lead scoring, vyhledávání Lead generation nebo postrkávání k cíli Lead nurturing atp.

Obdobou CPA je PPS (Pay per sale) čili platba až za uskutečněný prodej. Tato metoda funguje tak, že na základě dohody provozovatele stránek s inzerentem je zobrazováno reklamního sdělení za provizi, která je vyplacena provozovateli stránek až tehdy, pokud přes tuto reklamu přijde k inzerentovi návštěvník, který si do nějaké doby něco koupí. V podmínkách může být, že výplata probíhá až když je uhrazeno, v nějaké minimální výši, za určité období, odměna odstupňovaná procenty apod. Inzerent platí v tomto případě až nákup tedy skutečnou konverzi návštěvníka v zákazníka. Tento způsob je využíván zejména v provizních systémech (affiliates programy), kde slouží jako velmi účinný outsourcing získávání nových zákazníků.

Inzerce PPC – Google AdWords – Seznam Sklik

Ukažte se zákazníkům právě, když na Googlu nebo Seznamu hledají vaše služby nebo produkty. Zaplatíte, jen když na reklamu kliknou a přejdou na váš web. Inzertní systém AdWords nebo Sklik umožňují inzerovat na vybraných serverech třetích stran. Součástí ceny za proklik je i hodnocení kvality cílové stránky, tj. jestli je stránka důvěryhodná, jestli přináší přidanou hodnotu apod. Připravíme pro vás kampaň na Google AdWords či Seznam Sklik, vytvoříme inzeráty a banery, postaráme se o kompletní správu kampaně včetně remarketingu/retargetingu. O všem vás budeme informovat v pravidelných reportech.

Google AdSense – vydělávejte peníze na inzerci – PPC

Chcete naopak vydělávat reklamnou umístěnou ve vašich projektech? Reklamní systém Google AdSense umožňuje na vaše stránky vložit cizí inzerci a za kliknutí na takový inzerát získat peníze v případě, že návštěvník stránek na reklamu klikne. Reklamy jsou vybírány systémem AdSense tak, aby co nejvíce souvisely s obsahem stránek na kterých jsou umístěny. Příkladem inzerátu může být nejen textová a bannerová reklama, ale také implementace vyhledávání Google s reklamami,  inzercí v mobilním obsahu, videích nebo ve hrách. Postaráme se o registraci, nastavení a správu Google AdSense. Umístíme na váš web reklamní plochy. Můžete hned začít vydělávat!


CZECH MULTIMEDIA INTERACTIVE s.r.o., V Olšinách 2300/75, 100 00 Praha 10

www.czmi.cz, obchod@czmi.cz, +420 274 817 540, +420 739 557 557