CZECH MULTIMEDIA INTERACTIVE logo

CZECH MULTIMEDIA INTERACTIVE | www.czmi.cz


SEM – internetový marketing

SEM (Search Engine Marketing) je jednou z nejefektivnějších forem reklamy na internetu. Hlavní výhodou je nízká cena za zákazníka přivedeného na Vaše internetové stránky. Na základě hloubkové analýzy Vašich stránek zmapujeme současný stav a navrhneme konkrétní zlepšení, vedoucí ke zvýšení návštěvnosti.

Nejčastější využívanou metodou jsou placené odkazy ve vyhledávačích, tzv. PPC reklama – platíte jen za kliknutí návštěvníka na Vaši reklamu (PPC reklamní kampaně více..). Internetové vyhledávače poskytují okamžité přehledy o reklamních kampaních a umožňují velice přesné cílení návštěvníků včetně regionální selekce.

Výsledkem je, že uživatel internetu, hledající nějaký produkt či službu na internetu, nalezne díky search engine marketingu ve výsledcích hledání odkaz na Váš web a je pravděpodobné, že se z něj stane Váš zákazník. Váš inzerát musí být přitom umístěn nejlépe jako jeden z prvních na první straně výsledků vyhledávače, protože jinak návštěvníci nakoupí u konkurence, která tam bude. Pozici inzerátu lze u placených kampaní regulovat aukční cenou za proklik (čím více nabídnete, tím výše budete). Inzerát musí být rovněž obsahově dobře obchodně proveden, aby zákazníka přesvědčil ke kliknutí na něj (až za to zaplatíte).

Naproti tomu u klasické reklamy čekáte, zda Váš inzerát někoho zaujme a přesvědčí k nákupu a platíte přitom každé jeho zobrazení, aniž by reklama návštěvníka zaujala nebo přivedla na Vaše stránky. Takovéto inzeráty, většinou animované nebo grafické, lze využít k propagaci firemního loga nebo značky.

Naše SEM nabídka pro internetový marketing

  • konzultace Vašich obchodních cílů
  • návrh vhodného řešení propagace
  • analýza klíčových slov, která v daném vyhledávači hledají Vaši potenciální návštěvníci
  • návrh reklamní kampaně, na základě sjednaného rozpočtu
  • tvorba inzerátů a reklamních textů
  • správa a monitoring reklamní kampaně

Reklamní kampaně lze online sledovat a okamžitě upravovat, pokud by neplnily stanovené cíle nebo překračovaly sjednané celkové nebo dílčí rozpočty (například maximální denní částku, kterou chcete utratit). Reklamní inzeráty lze měnit, mazat nebo přidávat kdykoliv v průběhu kampaně na základě poznatků ze statistik, které jsou nepřetržitě aktualizovány. Sledovat lze nejen chování Vaší cílové skupiny (klikání na inzeráty), ale také zda došlo skutečně k nákupu.

Nové zákazníky Vám přivedeme a peníze vyděláme prostřednictvím provizního systému a partnerského nebo věrnostního programu.


CZECH MULTIMEDIA INTERACTIVE s.r.o., V Olšinách 2300/75, 100 00 Praha 10

www.czmi.cz, obchod@czmi.cz, +420 274 817 540, +420 739 557 557