Web customer contests and giveaways, SMS
en Online zviditelnění, zvýšení prodeje a počtu zákazníků
Buďte atraktivní pro své zákazníky. Staňte se středem jejich pozornosti, nechte je soutěžit a vyhrát.
Před spuštěním online her a spotřebitelských soutěží by měla být Vaše webová prezentace plně připravena.
Potřebné odpovědi Vám poskytne analýza webu, která zhodnotí i konkurenční prostředí a navrhne opatření.
Online marketing – než spustíte spotřebitelské soutěže
Před odstartováním internetových spotřebitelských soutěží na webových portálech doporučujeme ke zvážení aktivity a práce níže, které pomohou soutěžím k úspěchu – webovou prezentaci zpříjemní a zviditelní pro Vaše zákazníky.
- Redesign webu, jednotná komunikace a kreativní grafika
- Copywriting – tvorba obchodních textů webu
- SEO optimalizace – zlepšení indexace a vyhledávání stránek
- PPC kampaně – komplexní správa, cílení a návrhy nových inzerátů
- CPA/PPS kampaně – provize za uskutečněné akce nebo přímo prodej
- Afilační a provizní systémy – platba za přivedené návštěvníky nebo uskutečněné nákupy prostřednictvím online provizního systému, do kterého se může kdokoliv registrovat, zvolit si jeden nebo skupinu inzerátů, umístit je na své stránky a za přivedené zákazníky získat odměnu
- Klasické reklamní kampaně (CPT) – reklamní bannery, obecné povědomí
- Newsletter/online zpravodaj – definice struktury/obsahu/četnosti rozesílání
- DirectMarketing, DirectMailing – sdělení, že existuje projekt, jeho možnosti
Spuštění věrnostního programu a jeho výhody
- vytvoření zákaznického klubu s volnou registrací
- sběr bodů za uskutečněné objednávky nebo nákup konkrétního zboží
- za body lze čerpat slevy/nakupovat zboží nebo vybírat dárky
- možnost získat členskou kartu a k ní další slevy
Spotřebitelské soutěže – způsoby soutěžení
- věrnostní (sbírání bodů)
- rychlostní (prvních 100)
- pořadí (vyhrává každá Xtá objednávka, případně losování)
- vědomostní (odpovídání na otázky, seznamuje se s produkty, webem apod.)
- herní (získávání skóre hraním her, odměnění dle umístění..)
- tipovací (tipování obratů, statistik apod..)
- kreativní (zasílání sloganů, gr. návrhů, zvýšení známosti značky)
- kombinované (kombinace výše uvedených)
Partnerské soutěže a B2B partnerské programy
- kvalifikace (získání výhod při splněné certifikaci/školení)
- obraty (dosažení cenové kategorie/lepší splatnosti na základě uskutečněného obratu za období, případně nárůstu mezi obdobím)
- bonusy (získání zpětného rabatu na základě splněných obratů)
- B2B soutěže (kombinace her a věrnostních principů)
Poptejte nezávazně internetové spotřebitelské soutěže
Zařídíme komplexní realizaci od analýzy požadavků, průzkumu konkurence, vymyšlení soutěží, zajištění výher, realizaci a implementaci do vaši prezentace, propagaci, monitoring a správu spotřebitelských soutěží a jejich další rozvoj.