CZECH MULTIMEDIA INTERACTIVE logo

CZECH MULTIMEDIA INTERACTIVE | www.czmi.cz


Internetové spotřebitelské soutěže o ceny, SMS

Spotřebitelské soutěže – způsoby soutěžení

  • věrnostní (sbírání bodů)
  • rychlostní (prvních 100)
  • pořadí (vyhrává každá Xtá objednávka, případně losování)
  • vědomostní (odpovídání na otázky, seznamuje se s produkty, webem apod.)
  • herní (získávání skóre hraním her, odměnění dle umístění..)
  • tipovací (tipování obratů, statistik apod..)
  • kreativní (zasílání sloganů, gr. návrhů, zvýšení známosti značky)
  • kombinované (kombinace výše uvedených)

Partnerské soutěže a B2B partnerské programy

  • kvalifikace (získání výhod při splněné certifikaci/školení)
  • obraty (dosažení cenové kategorie/lepší splatnosti na základě uskutečněného obratu za období, případně nárůstu mezi obdobím)
  • bonusy (získání zpětného rabatu na základě splněných obratů)
  • B2B soutěže (kombinace her a věrnostních principů)

Spuštění věrnostního programu a jeho výhody

  • vytvoření zákaznického klubu s volnou registrací
  • sběr bodů za uskutečněné objednávky nebo nákup konkrétního zboží
  • za body lze čerpat slevy/nakupovat zboží nebo vybírat dárky
  • možnost získat členskou kartu a k ní další slevy

CZECH MULTIMEDIA INTERACTIVE s.r.o., V Olšinách 2300/75, 100 00 Praha 10

www.czmi.cz, obchod@czmi.cz, +420 274 817 540, +420 739 557 557