Branding Centra energetického poradenství PRE
V létě 2013 jsme vyhráli výběrové řízení Pražské energetiky na agenturu, která realizuje branding Centra energetického poradenství PRE, zejména výkladů a venkovní reklamy. Cílem bylo zviditelnit centrum a přitáhnout návštěvníky prostřednictvím jasných, konkrétních a vizuálně zajímavých sdělení za účelem:
- Zvýšit počet návštěvníků CEP
- Retence zákazníků PRE
- Sdělit služby centra (povědomí)
Key message:
„Centrum energetického poradenství je tu pro Vás!
Poradíme jak ušetřit energii.“
Idea
- Jasně koncipované ukázky úspor tak, jak se s nimi dokáže cílová skupina ztotožnit.
- Konkrétní tipy na úspory, měření, slevy, včetně vyčíslené úspory v Kč nebo %.
- Vytvoření nového grafického konceptu, maskotů, interakce v místě CEP – výlohy, pasáž.
Kategorie: Corporate Identity, design Multimedia Tiskoviny, obaly
Ukázka animace maskota / poradce (flash animace)
Branding poradenského Centra
Branding CEP zahrnoval především návrh polepu výloh (řezaná grafika, transparentní samolepky, fólie), návrh interaktivní výlohy a podlahové projekce reagující na kolemjdoucí. Naší pozornosti neušla ani otevírací doba centra a dress code poradců. Dále jsme se zaměřili na eventy v místě a blízkém okolí.
Idea interaktivní výlohy spočívala v interaktivní počítačové projekci „průvodce úsporami“, která zahrnovala zpětnou projekci, dotykovou fólii, MS Kinect, multimediální PC, interaktivní aplikaci a polep evokující tablet.
Přejít na koncept interaktivní výlohy
Podlahovou projekci s mottem „vstupte“ jsme navrhli v kombinaci s pohybovým senzorem, který zachytí potenciální kolemjdoucí zákazníky a pustí jim projekci. Idea počítá s tím, že mnoho osob kolem centra projde bez povšimnutí a je třeba je zaujmout.
Přejít na koncept podlahové projekce
V rámci komunikace s veřejností s ohledem na cíle kampaně jsme doporučili neopomenout PR a média, navrhli změny na webu EP a koncept komunikace na sociální síti facebook.