Kiosk Smart – systém pro samoobslužné chytré hotely
Kiosk Smart je cloud systém pro samoobslužné chytré hotely, poskytující hotelovým hostům snadný check-in, check-out a výdej klíčů včetně mobilních klíčů na bezobslužných hotelových kioscích. Hoteliérům poskytuje pokročilé funkce pro snadnou online komunikaci s hosty, platební a notifikační bránu, napojení na monitorovací a logovací systémy, správu místností hotelu a další funkce.
Oproti check-in nástroji Kiosk Basic nabízí širokou nabídku funkcí pro automatizovaný provoz hotelu. Kromě správy klientů, nemovitostí, místností, vybavená pokojů, typů prodeje a rezervací se jedná například o propojení se systémem Loxone, zámkovými, informačními nebo účetními systémy.
Velkou výhodou je možnost propojení s API 3. stran a propagace obsahu, jak na vlastní webové stránky, tak do různých ubytovacích portálů. Celé řešení tak celkově zrychluje procesy správy hotelu a šetří personální náklady.
Hlavní výhody cloud Kiosk Smart řešení
- Jednoduché nastavení a editace nemovitostí pro libovolný typ prodeje.
- Snadná správa krátkodobých i dlouhodobých rezervací.
- Uživatelské role pro provoz i management hotelu.
- Správa služeb a požadavků hostů s přiřazením na administrátory hotelu.
- Společné i samostatné nástěnky personálu s měřením výkonosti.
- Automatizované profily hostů s přístupem k rezervacím a požadavkům.
- Online check-in rozhraní hotelu v libovolném jazyce.
- Automatizovaná kontrola místností dle nastavení – teplota, okna, světlo, přítomnost hosta..
- Propojení s výdeními key boxy a hotelovými automaty.
- Přehlené logovací a notifikační systémy včetně eskalací incidentů.
- Frontování notifikačních e-mailů a SMS.
- Snadná propagace nemovitostí formou na web nebo do systémů 3. stran.
- Monitoring, reporty a endpoint API pro hotelové kiosky.
- Pokročilé RestAPI Kiosk Smart pro všechny funkce systému.
- Rychlá návratnost investice, zrychlení procesů a úspora personálních nákladů a času