CZECH MULTIMEDIA INTERACTIVE logo

CZECH MULTIMEDIA INTERACTIVE | www.czmi.cz


Internetové aplikace a systémy, e-business

Redakční a publikační systémy, CMS

Naše redakční systémy pro správu webových stránek jsou založeny na předpokladu snadné a rychlé práce uživatelů bez jakékoliv znalosti tvorby webu. S tímto nástrojem budete moci snadno aktualizovat texty, nahrávat obrázky, spouštět ankety a používat další elektronické systémy. Systém umožňuje obsluhovat jazykové mutace. Jednoduše lze provádět i SEO optimalizaci. Systém se postará také o dodržení pravidel jednotného vizuálního stylu Vaši Corporate Identity.

Publikační a CMS systémy nabízíme také v kompletně flashovém provedení s možností indexace obsahu, propojením s databází a fulltextovým vyhledáváním. Více o flashovém CMS řešení.

Internetové aplikace, řešení na míru B2C/B2B

B2C portály skýtají efektivní obchodní komunikaci s koncovými zákazníky, integraci dat z informačních systémů a jejich zpřístupnění všem nebo jednotlivým zákazníkům dle jejich registrací – příkladem může být elektronický obchod. B2B portály zjednodušují a automatizují procesy mezi obchodními partnery, zrychlují obchodní transakce, minimalizují náklady a zefektivňují proces obchodování.

Kombinací B2C a B2B může být například forma resellerského prodeje, kdy výrobce či distributor poskytne svoje e-business řešení svým partnerům, kteří pod svým jménem přímo ze skladů distributora prodávají koncovým zákazníkům. Podobný princip využívají i zbožové portály, které umožňují všem návštěvníkům on-line najít snadno a rychle ty nejlepší ceny a
zároveň dovolují internetovým prodejcům své zboží do tohoto systému automaticky vkládat – příkladem je Levněji.eu.

Mimo standardních webových technik umíme vytvořit libovolné webové aplikace (většinou na bázi PHP s databází). Řadu univerzálních webových aplikací již máme hotových. Používáme modulární snadno rozšiřitelné systémy. Nebojíme se doporučit i otevřená řešení, která vám ušetří čas a peníze spojené s vývojem aplikací zbytečně od začátku.

Internetové obchody, aukční, inzertní a provizní systémy

Elektronický obchod, inzertní či aukční systém vám umožní prodávat na internetu. Výdaje na zřízení a provoz internetového obchodu jsou mnohokrát menší než u kamenného obchodu, přitom můžete prodávat do celého světa a dosáhnout tak pohodlně přes internet většího zisku.

Internetový obchod lze provozovat v základním provedení nebo s podporou dalších modulů a systémů. Náš fakturační systém umí i základní skladové hospodářství a lze jej propojit s vašim účetním systémem. Tak se zákazníkům budou rozesílat objednávky, zálohové a daňové faktury a nakonec se ještě automaticky správně vše zapíše do účetního programu.

Mezi hojně využívané systémy dále patří reklamní rotační systém a věrnostní program, jehož principem je odměňování zákazníků za jejich věrnost (vašemu obchodu, značce, službám apod.). Odměny vám rádi doporučíme a zajistíme, ať již v podobě slev, dárků za odběr zboží nebo bonusových karet atp. Zvláštní pozornost si zaslouží partnerské programy a provizní systémy.

Firemní portály, intranet, extranet, mailservery

Firemní portály umožňují sdílet a pracovat se zvolenými dokumenty interních i externích aplikací uvnitř firmy i mimo ní, zpřístupnění dokumentů podléhá přesně definovaným přístupovým právům. Lze využít
chráněná webová řešení (SSL/práva//antivir/antispam) pro správu pošty mimo kancelář, sdílení kontaktů, úkolů, schůzek, kalendářů
atp. – příklad takového propojení je řešení Servis.info.

Zakázky pro mikro a menší společnosti řešíme na vlastním intranetovém systému, pro větší projekty využíváme portálových systémů Intrexx Xtreme společnosti United Planet GmbH.

Obchodní portály a tržiště, B2B e-commerce

Nabízíme profesionální a komplexní systém pro elektronické obchodování formou tržiště či nabídkového/poptávkového systému s plnou správou obsahu, kreativním designem a nastavením pro vaše konkrétní potřeby. Systém nabízí správu dodavatelů a odběratelů, řazení do nastavitelných oborových skupin, systém nabídek a poptávek, automatické zasílání obchodních sdělení, objednávek, faktur, dále rating, systém zvýhodněných reklamních umístění a spoustu dalších vlastností. Samozřejmou součástí je i CMS pro správu obsahové části portálu.

Příjem, správa a monitoring zakázek, rezervace

Systémy pro online příjem zakázek jsou zářným příkladem jak zefektivnit sběr dat a přitom snížit náklady na
dispečink. Ať se jedná o servisní zakázky (online příjem servis.info) nebo třeba přepravu zásilek (online sledování cargoprague.cz), systém pracuje vždy na podobném principu. Přístup k firemním datům mají jen autorizovaní uživatelé, ty jsou ještě rozřazení do skupin oprávnění. Zákazníci po přihlášení vidí svá data, zásilky apod. Registraci na portál může schvalovat provozovatel portálu nebo může být automaticky autorizována. Formuláře jsou chráněny bezpečnostním systémem.

Řešení je propojeno s informačním systémem provozovatele a případně dalšími systémy jako je systém rozvážek, gps lokalizátorem přepravcem centrálním elektronickým obchodem, prezentačním systémem, emailovým řešením atp.

Fakturační systémy, sklady, napojení na účetnictví

Fakturační a objednávkové systémy mohou pracovat samostatně, tzn. že pracovníci v nich vedou evidenci faktur, zakládají nové, hlídají splatnosti
apod. anebo v propojení s dalšími systémy např. elektronickým obchodem, kdy dochází k automatickému vystavení a zaslání objednávky zákazníkovi, jejímu zápisu do systému, zaslání zálohové faktury a s/po expedici zboží také faktury daňového dokladu. Vytvoření faktury je automatický proces, kromě standardního tisku lze použít elektronické formáty HTM, XML či PDF. Systém obsahuje také modul skladového hospodářství s vedením skladu a přehledu aktuálního stavu jednotlivého zboží, inventur apod. Příkladem mohou být internetové obchody společnosti Analyzer.

Workflow manager, evidence práce, exporty dat

Správa dokumentů a projektů je logický proces sdílení mnoha informací mezi více osobami v organizační struktuře společnosti. Naše aplikace umožňují snadno definovat jednotlivé funkce zaměstnanců, nadřízenost a podřízenost, zastupitelnost a tok dokumentů uvnitř společnosti jako standardní firemní procesy s výstupní automatickou kontrolou a statistikami.

Nástroj evidence práce umožňuje sledování odvedené práce, zadávání nových projektů s pevně definovanými časovými či cenovými rozpočty dílčích prací projektu, s výsledky ve formě reportů a statistik. Samozřejmosti je okamžitý přehled i zpětné sledování nákladů na projekt na všech úrovních – celý projekt/jeho část/etapy/jednotlivá oddělení/konkrétní osoby. Systém generuje na
vyžádání okamžitý stav projektů, transparentní reporty odvedené práce, přístupu pracovníků k práci – volitelně včetně monitoring práce pracovníků na PC (seznam užívaných aplikací, sledování vzdálené plochy
apod.). K dispozici je kompletní historie, lze nastavit systém návrhu odměňování zaměstnanců, generování reportů odvedené práce klientům a další možnosti.

Prezentační systémy, soutěže, 3d prohlídky

Prezentujte sebe a své služby pomocí nových technologií, pobavte své zákazníky a uspořádejte pro ně soutěže na internetu. Standardní internetové komunikačními kanály (web, e-mail) snadno propojíme s mobilními technologiemi. Můžete využít mobilních anket a hlasování, oblíbených SMS či MMS atd. K prezentacím či hrám využíváme silné nástroje Macromedia Flash a Macromedia Director s aktivním napojením na databáze, ze kterých lze čerpat a ukládat do nich údaje.

Díky online soutěžím o ceny, které vám jako součást služeb zajistíme, získáte kromě podpory prodeje vašich výrobků a služeb i nové cenné informace. Potenciální zákazníci mohou v rámci registrací do anket, her nebo soutěží uvádět informace a odpovědi, které potřebujete znát. Online technologie nabízí okamžitou zpětnou vazbu a statistické vyhodnocení výsledků.

Pro větší komfort návštěvníků vám rádi vyrobíme poutavé multimediální prezentace nejen pro internet. Nabízíme také variabilní prezentační systémy, s jejichž pomocí si prezentace můžete sami sestavovat, nebo měnit jejich vlastnosti a komunikovat tak lépe se zákazníky. Jako výborný doplněk prezentace nabízíme 3d prohlídky modelů či interiéru/exteriéru. Dobrým příkladem může posloužit prezentace společnosti Preciosa Lustry, která se může pochlubit jak prezentačním systémem, tak i mnoha vizualizacemi a animacemi.

Prezentace na internetu mohou obsahovat videoukázky, 3D interaktivní modely, funkce drag&drop, různé animace, zvuky, hudbu na pozadí a další multimediální prvky. Jednat se přitom nemusí pouze o slide show či jednoduchou animovanou prezentaci jakou je třeba řešení Virtual book, ale i mnohem propracovanější řešení – příkladem 3d fotbal, které se v prostředí internetu, volitelně i na discích CD/DVD, nebojí ukázat, co vše je v dnešní době možné. Systém umožňuje v reálném čase animovat mnoho objektů, kompletně ovládat 3d svět obsažený v tomto řešení, přepínat pohledy kamer, rotovat reklamy, pouštět komentáře, titulky a mnoho dalších možností, o kterých se více dočtete na stránkách projektu 3d fotbal. Samozřejmostí je propracovaný redakční systém na ovládání všeho co vidíte.

Dodáme Vám vše na míru vyrobené také pro multimediální informační kiosky s komplexním servisem.

Pro vaše internetové, shockwave či flash prezentace vám na našich serverech zřídíme rychlý webhosting a zajistíme vhodnou doménu.

Rotační systém pro správu reklamních ploch

Reklamní systém je komplexní řešení pro reklamní kampaně na internetu. Umožňuje definovat inzerenta a jeho reklamní kampaně, inzertní servery a jejich reklamní plochy, systém zobrazování, vkládání, přístupů a statistik jednotlivých bannerů i celých kampaní. Kampaň spustíte vyplnění údajů o kampani, vložením banneru a zadáním, kde se má jak často zobrazovat. Vše je jednoduché a zvládne to každý, kdo běžně pracuje s internetem. Systém zasílá automatické reporty k inzerovaným bannerům (počty zobrazení, kliknutí,
atp.).

Sportovní portály, statistiky týmů a utkání

V oblasti sportu jsme vyvinuli portálové systémy pro fotbalové a hokejové ligy a dále systém 3D fotbal (3D fotbal) pro 3d zpravodajství fotbalových utkání na internetu i cd/dvd – více o řešení 3d fotbal. Příkladem portálu
využívající Football League Manager (FLM) je www.premierleague.cz, kde je v rámci jednoho portálu vidět spojení CMS, FLM a reklamního rotačního systému.

Poptejte nezávazně internetová řešení

Zařídíme komplexní realizaci od analýzy požadavků, průzkum konkurence, přes proces vytvoření až po údržbu a pokračující úpravy řešení dle zpětné vazby z ostrého provozu. Řešení umístíme na vhodné domény, servery, ke kterým vám přivedeme nové zákazníky. Nabízíme možnost zakoupení i pronájmu řešení. Nepotřebujete žádný další software či licence (nejedná-li se o licencovaný software MS). Cenové podmínky budou stanoveny na základě Vaší poptávky.


CZECH MULTIMEDIA INTERACTIVE s.r.o., V Olšinách 2300/75, 100 00 Praha 10

www.czmi.cz, obchod@czmi.cz, +420 274 817 540, +420 739 557 557