Multimediální řídicí systém
Multimediální řídicí systém obsahuje plánování, zadávání, schvalování, kontrolu, aktualizace, monitoring a vyhodnocování kampaní a multimediálních aktivit. Sofistikované statistiky čerpají data z trackovacích nástrojů interaktivní prezentace, díky nimž zjistíte, co Vaše zákazníky zajímá, kudy se uživatelé ve vaší nabídce nejčastěji ubírají, kde tápají a kde potřebují získat dodatečné informace atp. Je-li zákazník v nesnázích, dokáže systém při vhodném nastavení přivolat obchodníka a do doby jeho příchodu jej zastupovat. Systém řízení multimediálních prezentací lze použít i na reklamní rotační systémy vybavené pohybovým senzorem nebo kamerou, kde jsou sledovány údaje o pohybu před displejem, včetně počtu osob, pohlaví, odhadu věku, nálady osob atp.
Hlavní výhody systémů pro řízení a plánování multimediálních prezentací
- správa multimediálních projektů (s možností multimédia creatoru)
- plánování prezentací a kampaní
- rozkládání projektu na dílčí úkoly s přiřazením milníků projektu
- přiřazování úkolů osobám a zdrojům (interním, externím)
- snadné aktualizace jednotlivých prezentací i reklamních obrazovek
- varovné zprávy při neaktivitě prezentace
- multimédia tracking, monitoring chování uživatelů
- hlášení a tipování problematických míst prezentací
- grafické přehledy efektivity prezentací
- sledování a vyhodnocení výdajů projektu
- archivace multimediálních prezentací a připojených souborů
- propojení s document managementem
- automatizace workflow pro upozorňování na časové úseky a termíny
- export vybraných dat do dalších systémů
- napojení na helpdesk (showroomy, obchodní centra)
- poskytování služby je formou pronájmu
- vývoj na míru a prodej lze řešit individuálně