Internetový marketing společnosti DAMA
Společnost DAMA spol. s r.o. je silnou, flexibilní, zákaznicky orientovanou obchodní společností, efektivně zajišťující materiálové potřeby ve stavebnictví a kovovýrobě. Ambicí společnosti je stát se spolehlivým partnerem všech zákazníků a uspokojovat v co nejširší míře jejich požadavky. To znamená soustavný rozvoj prodeje a služeb. Cílem je aktivní obchodní politika založená na kvalitě a komplexnosti.
Úroveň osvěty a vzdělání v oblasti internetu se již v ČR lepší, ale mnoho manažerů dnes přesně neví, proč „být na internetu“ a co znamená „tam být“. Jejich rozhodnutí mohou být z těchto důvodů pouze snahou „být tam také“. Absence strategie webu pak může způsobit, že firemní webové stránky sice existují, ale neplní žádný účel a ani nebyl stanoven žádný měřitelný cíl. Web pak slouží jako jakási nástěnka namísto obchodního komunikačního kanálu.
Z těchto důvodů jsme společnosti DAMA poskytli marketingové konzultace, provedli osvětu a vypracovali doporučení včetně SEO analýzy a celkové marketingové koncepce „existence a chování společnosti na internetu“. Předaný dokument obsahoval mimo jiné kapitoly:
- Vysvětlení pojmů a závislostí
- Analýza současného stavu webu
- Analýza budoucí optimalizace webu
- Rozbor HTML šablony a návrhy změn
- Rozbor zpětných odkazů
- Důležité informace pro vyhledávače
- Závěrečné hodnocení
- pozice ve vyhledávačích (monitoring umístění webu ve fulltextových vyhledávačích)
- kvalita zdrojového kódu (včetně sémantiky, popisu obsahu a metatagů)
- informační architektura (navigace, struktura a interní prolinkování)
- URL adresy webu (kvalita indexace, duplicity obsahu)
- zpětné odkazy (kvalitní zpětné odkazy, kvantita)
- kvalita a užitečnost textového obsahu webu
- optimální hustota klíčových slov
- správnost klíčových slov (textový obsah a jejich rozmístění na jednotlivé stránky webu)
- správnost technické zpracování webu
- chyby, které brání indexaci webu vyhledávači
- nedostatky, které snižují váhu klíčových slov
- zjištění, zda je výběr klíčových slov optimální
- návrh nových klíčových slov, která vám pomohou zvýšit návštěvnost webu
- stav vašich hlavních konkurentů ve vyhledávačích
- zhodnocení míry optimalizace jejich webů
- výhody konkurenční webových prezentací oproti vašemu webu
Nakonec bylo provedeno školení v oblasti internetového marketingu, vysvětlena doporučení, důležitost jejich dodržování a nutnost soustavného dlouhodobého budování své existence na internetu.
Web společnosti: www.dama-praha.cz