CZECH MULTIMEDIA INTERACTIVE logo

CZECH MULTIMEDIA INTERACTIVE | www.czmi.cz


Nastavení CloudMail pro Outlook a Thunderbird krok za krokem

Návod pro změnu nastavení nejpoužívanějších emailových klientů (Microsoft Outlook a Mozilla Thunderbird) na CloudMail krok za krokem včetně obrázků. Pro vytvoření nových účtů slouží rovněž tento návod.

Postup pro emailového klienta Microsoft Outlook

    • Spustit Ovládací panely (menu Start nebo klávesou WIN + R a zadáním „control“ a potvrzením ENTERem).
    • Kliknout na „Mail (Microsoft Outlook 2016..)“ nebo „Mail“ nebo „Pošta“ (dle edice Windows).

    • Kliknout na „E-mailové účty…“.

    • Kliknout na dané emailové konto a pak na tlačítko „Změnit…“.

    • Do políčka „Server příchozí pošty“ napsat „pop3.vshosting.cloud“ v připadě že se používá pro příjímání protokol POP3, nebo „imap.vshosting.cloud“ v připadě že se používá pro příjímání protokol IMAP.


    • Do políčka „Server pro odchozí poštu (SMTP)“ napsat „smtp.vshosting.cloud“.
    • Do políčka „Heslo“ napsat heslo k danému emailovému účtu.
    • Kliknout na „Další nastavení…“.
    • Kliknout na záložku „Upřesnit“.


    • Do políčka „Server příchozí pošty (POP3/IMAP)“ napsat „995“ v připadě že se používá pro příjímání protokol POP3, nebo „993“ v připadě že se používá pro příjímání protokol IMAP.
    • Do políčka „Server pro odchozí poštu (SMTP)“ napsat „465“.
    • U položky „Použít tento typ šifrovaného připojení“ vybrat v comboboxu „SSL/TLS“.
    • Kliknout na „OK“.
    • Kliknout na „Další >“.
    • Po úspěšném ukončení testu kliknout na „Zavřít“.

    • Kliknout na „Dokončit“.

Postup pro emailového klienta Mozilla Thunderbird

    • Kliknout pravým tlačítkem myši na váš účet a v kontextovém menu vybrat „Nastavení“.

    • Kliknout na „Nastavení serveru“ pod vaším účtem.

    • Do políčka „Adresa serveru“ napsat „pop3.vshosting.cloud“ v připadě že se používá pro příjímání protokol POP3, nebo „imap.vshosting.cloud“ v připadě že se používá pro příjímání protokol IMAP.


    • Do políčka „Port“ napsat „995“ v připadě že se používá pro příjímání protokol POP3, nebo „993“ v připadě že se používá pro příjímání protokol IMAP.
    • U položky „Zabezpečené spojení“ vybrat v comboboxu „SSL/TLS“.
    • U položky „Způsob autentizace“ vybrat v comboboxu „Heslo, zabezpečený přenos“.
    • Kliknout na „Server odchozí pošty (SMTP)“ úplně vespod pod všemi účty.

    • Kliknout na položku začínající stejně jako email a končící na „mail.czmi.cz“.
    • Do políčka „Adresa serveru“ napsat „smtp.vshosting.cloud“.

    • Do políčka „Port“ napsat „465“.
    • U položky „Zabezpečené spojení“ vybrat v comboboxu „SSL/TLS“.
    • U položky „Způsob autentizace“ vybrat v comboboxu „Heslo, zabezpečený přenos“.
    • Kliknout 2x na tlačítko „OK“.

    • Kliknout na menu a pak 2x na „Možnosti“.

    • Kliknout na „Zabezpečení“, na „Hesla“ a pak na „Zobrazit hesla…“ .

    • Do vyhledávacího políčka zadat email a potvrdit ENTERem.

    • Kliknout na „Zobrazit hesla…“.
    • Kliknout na „OK“.

    • Kliknout pravým tlačítkem myši na rádek s emailem a v kontextovém menu vybrat „Upravit heslo“.

  • Zadat heslo a potvrdit ENTERem.
  • Kliknout na „Zavřít“.
  • Kliknout na „OK“.

CZECH MULTIMEDIA INTERACTIVE s.r.o., V Olšinách 2300/75, 100 00 Praha 10

www.czmi.cz, obchod@czmi.cz, +420 274 817 540, +420 739 557 557