Internetové spotřebitelské soutěže o ceny, SMS
Spotřebitelské soutěže – způsoby soutěžení
- věrnostní (sbírání bodů)
- rychlostní (prvních 100)
- pořadí (vyhrává každá Xtá objednávka, případně losování)
- vědomostní (odpovídání na otázky, seznamuje se s produkty, webem apod.)
- herní (získávání skóre hraním her, odměnění dle umístění..)
- tipovací (tipování obratů, statistik apod..)
- kreativní (zasílání sloganů, gr. návrhů, zvýšení známosti značky)
- kombinované (kombinace výše uvedených)
Partnerské soutěže a B2B partnerské programy
- kvalifikace (získání výhod při splněné certifikaci/školení)
- obraty (dosažení cenové kategorie/lepší splatnosti na základě uskutečněného obratu za období, případně nárůstu mezi obdobím)
- bonusy (získání zpětného rabatu na základě splněných obratů)
- B2B soutěže (kombinace her a věrnostních principů)
Spuštění věrnostního programu a jeho výhody
- vytvoření zákaznického klubu s volnou registrací
- sběr bodů za uskutečněné objednávky nebo nákup konkrétního zboží
- za body lze čerpat slevy/nakupovat zboží nebo vybírat dárky
- možnost získat členskou kartu a k ní další slevy
CZECH MULTIMEDIA INTERACTIVE s.r.o., V Olšinách 2300/75, 100 00 Praha 10
www.czmi.cz, obchod@czmi.cz, +420 274 817 540, +420 739 557 557
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. SouhlasímVíce informací Cookies na tomto webu