Advergaming marketing
Advergaming marketing – hry a zábava součástí marketingu
Hry jsou vyhledávanou formou zábavy, při které lze nenásilnou formou seznámit hráče (návštěvníky stránek, zákazníky) právě s Vašimi produkty, službami a značkou, prezentovat se určitými postoji, názory atp. Využití interaktivních her a zábavního obsahu (fun content, entertainment) k marketingovým účelům včetně efektivního budování věrnosti zákazníků se říká advergamingová řešení.
Jedná se o efektivní způsob, jak se propagovat vůči návštěvníkům, které bychom jinak reklamou těžko zasáhli. Právě proto je spojení herního průmyslu a reklamy jedním z nejrychleji se rozvíjejících marketingových odvětví. Uvnitř her lze stejně jako ve filmech umístit jakékoliv virtuální reklamy (příklad reklamy na trávníku, mantinelech či hráčích v produktu 3d fotbal) nebo konkrétní produkty (product placement).
Nejčastější využití advergaming marketingu
- budování věrnosti značky formou soutěží a her
- zvýšení návštěvnosti stránek (zaujmout a přitáhnout návštěvníky)
- efektivní propagace produktů a služeb přijatelnou nenásilnou formou
- pomocí advergamingu získáte cenný kontakt s návštěvníky Vašeho webu
Ukázky, příklady a více na téma advergaming marketing…