CZECH MULTIMEDIA INTERACTIVE logo

CZECH MULTIMEDIA INTERACTIVE | www.czmi.cz


Advergaming marketing

Advergaming marketing – hry a zábava součástí marketingu

Hry jsou vyhledávanou formou zábavy, při které lze nenásilnou formou seznámit hráče (návštěvníky stránek, zákazníky) právě s Vašimi produkty, službami a značkou, prezentovat se určitými postoji, názory atp. Využití interaktivních her a zábavního obsahu (fun content, entertainment) k marketingovým účelům včetně efektivního budování věrnosti zákazníků se říká advergamingová řešení.

Jedná se o efektivní způsob, jak se propagovat vůči návštěvníkům, které bychom jinak reklamou těžko zasáhli. Právě proto je spojení herního průmyslu a reklamy jedním z nejrychleji se rozvíjejících marketingových odvětví. Uvnitř her lze stejně jako ve filmech umístit jakékoliv virtuální reklamy (příklad reklamy na trávníku, mantinelech či hráčích v produktu 3d fotbal) nebo konkrétní produkty (product placement).

Nejčastější využití advergaming marketingu

  • budování věrnosti značky formou soutěží a her
  • zvýšení návštěvnosti stránek (zaujmout a přitáhnout návštěvníky)
  • efektivní propagace produktů a služeb přijatelnou nenásilnou formou
  • pomocí advergamingu získáte cenný kontakt s návštěvníky Vašeho webu

Ukázky, příklady a více na téma advergaming marketing


CZECH MULTIMEDIA INTERACTIVE s.r.o., V Olšinách 2300/75, 100 00 Praha 10

www.czmi.cz, obchod@czmi.cz, +420 274 817 540, +420 739 557 557