Co si představit pod pojmem e-commerce?
E-commerce
Kromě internetu se náš tým se zaměřuje především na interaktivní multimédia, informační kiosky a platební terminály, mobilní marketing a všechny formy virálního marketingu (flash animace, mluvící pohlednice, zábavné video, online hry apod.).
Pro internetové prezentace a e-shopy je nejvíce vyžadován e-marketing, konkrétně pak lepší umístění stránek ve výsledcích hledání. Jedná se o marketing (SEM) a optimalizace (SEO) pro vyhledávače, řešení zbožových feedů (XML), tvorbu podpůrných microsite, e-mail marketing a nejrůznější formy věrnostních či afilačních programů.
V poslední době je stále větší poptávka po automatizaci firemních procesů, vedoucí ke snížení nákladů ideálně při zachování nebo dokonce zvýšení kvality poskytovaných služeb. Samostatnou oblastí je outsourcing obsahu – tvorba či nákup obsahu (copywriting, obraz, zvuk apod.) elektronických prezentací a e-shopů včetně pravidelné správy (aktualizací).